Переклад

Статистика




Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0

Головна » 2010 » Сентябрь » 2 » Зміни в регламенті польських ліг (коментарі, текст регламенту)
20:02
Зміни в регламенті польських ліг (коментарі, текст регламенту)
У вівторок в Гнєзно відбулася нарада президентів клубів І та ІІ польських ліг, на якій був прийнятий фінансовий регламент розіграшів. Президент товариства спідвейних гонщиків «Метанол» Кшиштоф Цегельскі критично оцінює запропоновані зміни.
 - Насправді важко це коментувати. Фінансовий регламент, який був запропонований президентами клубів І та ІІ ліг- це якийсь жарт. Після ознайомлення з даною пропозицією я був вимушений повернутися до того факту, де мала місце ця зустріч, бо в мене склалося враження, що вона відбувалася у Північній Кореї або на Кубі. Це якийсь страшенний сентимент і бажання повернутися до соціалізму. Очевидно, на тему розіграшів важко дискутувати. Одним буде пасувати, іншим ні. Все буде видно під час самих розіграшів, наскільки зміни будуть привабливими. Однак коли намагаюся заглибитись у фінансовий регламент, руки опускаються. Президенти забули, що гонщики професійно займаються цим спортом. Те, що прийняте, не відповідає дійсності.- заявив Кшиштоф Цегельскі.

Президенти клубів, пропонуючи такі правила регламенту, підкреслювали, що гонщики в іноземних лігах стартують за значно менші виплати і не дивлячись на це виступи в лігах є вигідними. Впровадження фінансового регламенту з точки зору президентів означає економію порядку 30-40 відсотків річного бюджету. Які проблеми можуть виникнути після прийняття подібних тарифів у Польщі?

-    А в Англії чи Швеції написано скільки окремий гонщик повинен заробляти?- риторично питає Цегельскі.
 - Ні. Там ніде цього не написано. Кожен платить стільки, скільки має. Я розумію, що польські президенти  заздрять англійським клубам, які функціонують цілком добре, заробляють на себе.  Глядачів приходить мало, але все працює.  Очевидно, що ліга є слабою, але гонщики їздять. Один дає більше на кращих спортсменів, інший менше. Якщо почнемо це регулювати правилами, то з`являться приводи для махінацій. Прочитав, що клуби не мають наміру платити гонщикам за приїзд. Такого теж немає в іноземних клубах. Намагаюся уявити, що на таку пропозицію скажуть гонщики, котрим треба буде їхати зі Швеції чи Англії. Це  неприйнятне. Хто просив польських президентів платити гонщикам навіть 2000 євро за приїзд? Ніхто. Самі собі винні, що вирішили платити за один приїзд, як за п`ять подорожей. Ніхто не приїде до Польщі  щоб отримати «голу» оплату за пункти. Це спричинить тільки те, що будемо шукати як обійти даний регламент. Я розмовляв вже навіть з декількома президентами , котрі повернулися з Гнєзно. Вони відмічали, що були під впливом волі більшості, але вже думали, як можна буде обійти ці правила. І до цього справді дійде. Якщо в такий спосіб намагаються все врегулювати, то напевно буде доходити до комбінування. Коли читаю, що гонщик не зможе мати особистого спонсора, а це можна буде зробити тільки за посередництвом клубу, то задумуюся, як таке можливе, щоб заборонити комусь підписання контракту зі спонсором. Не знаю. Таке правило націлене на блокування контрактів з гонщиками. А не багато спонсорів захоче робити це за посередництвом клубу. Знаємо, які є відносини між спонсором та клубом. Деякі приватні фірми не бажають навіть розмовляти з клубами, не кажучи про те, що за їх посередництво мають платити  гроші.- пояснює Цегельскі.
 
Президент товариства спідвейних гонщиків бачить лише один спосіб застосування такого фінансового регламенту.

 - Ці правила могли б працювати, якщо клуби взяли б на себе усі витрати, пов`язані з функціонуванням гонщиків. Це було б поверненням до аматорського спідвею, в якому всі насолоджувалися б спортом. Інакше кажучи, це буде поверненням до соціалізму та часів, коли гонщики були працівниками підприємств. Всі мали однакові комбінезони, спонсори могли підтримувати спортсменів лише через клуб. Я хочу нагадати, що вартість одного мотоцикла- 30 тисяч злотих. Праця механіків- це чергові декілька десятків тисяч злотих. Ці правила нічого не змінять, поки президенти клубів не почнуть мислити розсудливо і шанувати один одного. Я не уявляю собі, що І та ІІ ліги навіть поворухнуться на принципах, що запропоновані у фінансовому регламенті. Дивлюся на середніх та дуже хороших гонщиків. Вони просто на це не підуть. Однак, знаючи підприємливість наших президентів, вони напевно знайдуть спосіб притягнути спортсменів на свою сторону. Тільки шкода, що на цій зустрічі ще не визначено, що наприклад, гонщики будуть стартувати в «алфавітному порядку». Розмовляв з кількома спортсменами і, скоріше за все, вони не погодяться на такі умови. Це якесь штучне визначення, що не має нічого спільного з принципами вільного ринку. Можемо очікувати різких протестів гонщиків.- додав Цегельскі.

Коментар гонщика ГТЖ Грудзьондз Кшиштофа Бучковскі стосовно змін в І та ІІ лігах:

 - Судячи з того, що прочитав в Інтернеті, готується велика революція. Йдеться про зміни в І та ІІ лігах. Мені важко це якось прокоментувати і раціонально пояснити. Більшість цих постулатів- це непорозуміння. Очевидно, що зараз з`являються думки, що звертаємо увагу лише на гроші і на те, як найбільше покласти до кишені. Вже були заяви, що на протязі  60 секунд (більш-менш стільки триває заїзд) заробляємо 2400 злотих за перемогу. Ніхто не звертає уваги на вартість експлуатації мотоциклу (гума, масло, ремонт двигуна, запчастини і т.д.). Така калькуляція взагалі не входить в розрахунки. Здається, що маємо вільний ринок… Хоча останнім часом в інтерв`ю прочитав, що команда- це заклад праці, значить, все можливе. Згадувалося про передсезонні квоти для гонщиків у перерахунку згідно з середнім результатом. Я рахую, що середній результат не завжди є об`єктивним критерієм. Прикладом можуть бути травми, падіння не з власної провини, несправедливі виключення, дефекти техніки і середній результат летить «під три чорти».
  - Через запропоновані квоти ліги втратять найкращих гонщиків, через що постраждає присутність глядачів на стадіонах, яка вже є низькою. Повторю, мова не йде про те, щоб якнайбільше покласти до кишені, а лише про те, що в більшості випадків гонщикам буде не вигідно їздити до Польщі. Також були змінені грошові бонуси за виграний матч і виплата, яка залежить від кількості здобутих пунктів гонщика в окремій гонці. Це буде створювати нездорову конкуренцію в команді. Мабуть не треба пояснювати чому…
 - Чергова справа- це рекламні місця на комбінезонах та мотоциклах… Вони мають цілком належати клубові… Знаю, що в такому випадку від гонщиків відвернеться 90% спонсорів, бо якби спонсор хотів підтримувати клуб, то його реклама не виднілася б на комбінезоні та мотоциклі, а лише на полі стадіону. Шкода, що до цього часу ніхто не запитав нас, гонщиків, що ми про це думаємо. Ми довідуємося про такі плани з Інтернету.- коментує Бучковскі.

 - Думаю, що це буде фінансова революція для всіх клубів І та ІІ ліг.- визнав присутній на зустрічі керівник Головної Спідвейної Комісії Польщі Пьотр Шиманьскі.

Без змін не залишився також і регламент розіграшів.

 - Керівники аналізували пропозиції розширення Екстраліги. Маємо на це згоду, однак, наша позиція є дещо інакшою. - сказав Шиманьскі.   
 Мова йде про питання, що стосується відміни "вильоту" з найвищої ліги в сезоні 2011 року. На думку клубів нижчих ліг остання команда Екстраліги повинна зустрічатися в баражах з третім клубом І ліги (до Екстраліги напряму проходять дві команди).
- Бажання стартів у нашій лізі виявила чергова іноземна команда, але це є справою, яка буде розглянута перед початком сезону 2012 року.- заявив Шиманьскі.

Повний текст фінансового регламенту можна прочитати ТУТ

www.sportowefakty.pl
www.krzysztofbuczkowski.com
 
 
Переглядів: 903 | Додав: Tygrys | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Співпраця

Пропозиції про співпрацю за телефоном +380634472537 або за адресою rivne.speedway@gmail.com

Фейсбук

Вхід

Привет: Заблукавший

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


Знайти