Вперше в історії світової серії Гран-Прі участь в циклі візьме німецький гонщик. Ним став Мартін Смолінські. Однак, цей факт поставив його перед вибором - стартувати в "класичному" Гран-Прі або в аналогічних змаганнях, але на довгому треці, де німець уже добився чималих успіхів. Мартін думав не довго стосовно цього.
Смолінські міг виступати у двох Гран-Прі. Однак, в регламенті змагань на довгому треці є один важливий пункт:
- гонщики, які погодилися виступати у цій серії НЕМАЮТЬ права попускати жоден з п'яти етапів, надаючи перевагу будь-яким іншим змаганням.
Календарі обидвох серій Гран-Прі складені таким чином, що "накладка" є лише одна - етап "класичного" Гран-Прі в датському Войєнсі випадає на ту саму дату, коли запланований етап на довгому треці у французському Морізесі (13 вересня). Однак 29-річний Мартін Смолінські абсолютно не засмутився з цього приводу:
- "Я десять років прагнув до цього. Мені дуже хотілося виступити з найкращими гонщиками світу, і моя мрія здійснилася! Я дуже щасливий! З нетерпінням очікую на старт першого етапу!".
Підтвердженням намірів німецького гонщика є той факт, що він у цьому сезоні вирішив пожертвувати польською, шведською і британською лігами. Смолінські має підписані лише два контракти - в німецькій Бундеслізі і датській Суперлізі:
- "Мій бюджет поки-що не позволяє мені виступати у стількох змаганнях, на відміну від решти учасників Гран-Прі. Я міг підписати ще декілька контрактів, однак в такому випадку потрібно було б вибирати основний акцент між ліговими гонками та Гран-Прі. Я зробив свій вибір, і зовсім не шкодую про це. Тим більше, що така велика кількість змагань значно підвищує ризик травмуватися, а я хочу проїхати весь цикл від "А" до "Я"!
Окрім Гран-Прі і виступів у німецькій та датській лігах Мартін Смолінські планує також взяти участь у кваліфікації до циклу 2015 року, Командному Кубку Світу і комерційних змаганнях у Німеччині, а також у декількох змаганнях на довгому треці.
Мартін Смолінські (в центрі) уже має титул чемпіона Європи серед пар
|