Другий етап цьогорічного Гран-Прі в Бидгощі став для організаторів найбільш провальним за всю історію циклу. Порожні трибуни стадіону вкотре довели, що BSI рухається у невірному напрямку і втрачає, здавалось, непорушний контроль над владою у світовому спідвеї. Одним з перших, хто це помітив, став польський експерт Кшиштоф Цегельські, і було це ще два-три року тому.
Тоді на його слова ніхто не відреагував. Тепер же всі визнають, що Кшиштоф був правий, і Гран-Прі з реактивною швидкістю втрачає своїх вболівальників, а разом з тим, і інвесторів, які не хочуть вкладати свої фінанси у "безнадійну" організацію. Тієї популярності, яка була в Гран-Прі наприкінці 90-х - початку 2000-х років немає і близько, і повернути її вже нереально. "Мізер", який отримуюють гонщики за призові місця на етапах, не кажучи про тих, які не потрапили до призової трійки, не перекриває витрат гонщиків і їхніх спонсорів на підготовку до етапів. Саме тому з кожним роком все більше провідних спідвеїстів відмовляються від участі в Гран-Прі, надаючи перевагу ліговим гонкам в Польші, Швеції, Данії та Великобританії. Вони є набагато прибутковішими, тому всі основні сили кидаються саме на них, що і робить ці змагання набагато цікавішими, ніж "сірі" етапи Гран-Прі.
Кшиштоф Цегельські про Гран-Прі...
- "Емоцій в Гран-Прі і зараз вистачає, однак в циклі уже немає тих магнітів, які притягували б тисячами вболівальників на трибуни або до екранів телевізорів. Організаторам не вдається рівноцінно замінити Голлоба, Сайфутдінова, а також тих, хто уже завершив свою кар'єру (Крамп, Адамс, Ріккардссон). Багато людей говорить, що це лише кілька імен, однак, саме ці імена і роблять всю різницю. Холдер і Воффінден ще не вибороли стількох титулів, а, значить, це не та вершина і не та магія. Кращі гонщики стартують в лізі, а не в Гран-Прі..."
Про Екстралігу...
- "В лізі є набагато складніше вигравати і здобувати пункти, і на цьому хотів би зупинитись. Однак, проведу ще одну аналогію з Гран-Прі - перед сезоном більшість віддавала перевагу Нікі Педерсену. Та в нього з'явились якісь проблеми. Не знаю, що з ним відбувається...Здавалося, що відмінно підготовлений до сезону, добре розпочав, а зараз все дуже зле. Однак "списувати" Нікі не варто, оскільки в сьогоднішньому спідвеї різниця між перемогою і поразкою є дуже невелика. Ця відстань є настільки мізерною, що її дуже важко помітити. В лізі більшість, окрім Вацуліка і Хампеля, їздять від "0" до "3" і впадає з однієї крайності в іншу. Рівень підготовки (в основному, технічного характеру) зараз дуже вирівнявся. Тому в кожному заїзді все вирішують якісь дрібні деталі - одна секунда неуважності, невдало вибрана колія на старті і ти вже фінішуєш за спинами остальних, хоча перед цим без проблем виграв свій заїзд. Рівень ліги і наявність в ній великої кількості сильних гонщиків є основним фактором її сплощення. Коли чотири елітних гонщики стоять під стартовою стрічкою, один з них в будь-якому випадку приїде останнім. Показовим став поєдинок Dream Team-у з Торуня проти "Унії" Тарнув. "Унібакс" здобув перемогу, але жоден гонщик команди не зміг вибороти здобутку хоча б у десять очок. Що там відбувалось! Після трьох невдалих заїздів було дуже багато тих, хто бажав Томашу Голлобу завершення кар'єри! Але він зібрався, і виграв два останні старти, привізши тим самим перемогу "Унібаксу". Це означає одне - не варто робити поспішних висновків. Зрештою, всі бачили, що відбувалось з гонщиками "Унії". З заїзду в заїзд вони сідали на мотоцикли, на яких в попередніх стартах були швидкими, і нагло їхні "машини" переставали їхати!..."
Про Томаша Голлоба...
- "Багато людей запитують мене, що відбувається з Томашом Голлобом??? Я уже вислухав сотні різних версій. І кожна з них має право на життя. Правда є такою, що його мотоцикли не надто швидкі. Можна багато купувати, інвестувати, витрачати багато грошей, і при цьому не показувати хороших результатів. Кількість не завжди переростає у якість. Тому Томек, якими минулими роками на придбання техніки пускав гроші наліво і направо, змушений був пересісти на мотоцикл Оскара Файфера, і виглядав на ньому набагато краще, ніж на своїх. Пізніше знову пересів на свої, і був ще швидшим! Немає якихось глибоких проблем в Голлоба. Це не стосується психології, недостатку або надлишку їзди чи браку впевненості в собі і своїх силах. Все впирається в проблеми техніки, яка не є такою швидкою, як в суперників..."
О.Кульбаченко,
speedway-rivne.at.ua + przegladsportowy.pl
Триває конкурс прогнозистів!
Завдання п'ятого туру конкурсу:
speedway-rivne.at.ua/news/konkurs_prognozistiv_zavdannja_p_jatogo_turu/2014-05-11-2957
Підсумки третього і четвертого турів:
speedway-rivne.at.ua/news/konkurs_prognozistiv_pidsumki_tretogo_i_chetvertogo_turiv/2014-05-12-2962
Детальні умови конкурсу:
|