Переклад

Статистика




Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2014 » Апрель » 25 » Гран-Прі Європи. Анонс
12:08
Гран-Прі Європи. Анонс

   Що ж, завтра в Бидгощі відбудеться другий етап цьогорічного Гран-Прі. Результати новозеландського Окленда в особі Смолінського показали, що боротися за перемогу в цьому сезоні може кожен. Гран-Прі Європи також може подарувати нам багато несподіваного, хоча, як правило, гучних сенсацій тут практично не буває.

   Перший етап Гран-Прі в Бидгощі відбувся в 1998 році. З цього часу на стадіоні місцевого клубу "Полонія" відбулось 14 етапів. Найбільше перемог на рахунку Томаша Голлоба - 6. 
 
   Етапи Гран-Прі в Бидгощі
 
Рік 1 місце 2 місце 3 місце
1998 Томаш Голлоб (Польша) Раян Салліван (Австралія) Джиммі Нільсен (Швеція)
1999 Ханс Нільсен (Данія) Тоні Рікардссон (Швеція) Раян Салліван
2000 Білл Хемілл (США) Грег Хенкок (США) Тоні Рікардссон
2001 Джейсон Крамп (Австралія) Тоні Рікардссон Мікаель Карлссон (Швеція)
2002 Томаш Голлоб Тоні Рікардссон Марк Лорам (Великобританія)
2003 Томаш Голлоб Джейсон Крамп Нікі Педерсен (Данія)
2004 Томаш Голлоб Джейсон Крамп Тоні Рікардссон
2005 Томаш Голлоб Лі Річардссон (Великобританія) Джейсон Крамп
2006 Нікі Педерсен Грег Хенкок Томаш Голлоб
2007 Томаш Голлоб Кшиштоф Каспчак (Польша) Нікі Педерсен
2008 Грег Хенкок Нікі Педерсен Томаш Голлоб
2009 Нікі Педерсен Лі Адамс (Австралія) Себастіан Уламек (Польша)
2010 Андреас Йонссон (Швеція) Кріс Харріс (Великобританія) Януш Колодзей (Польша)
2013 Еміль Сайфутдінов (Росія) Матей Загар (Словенія) Томаш Голлоб

   Як видно, минулого року на подіумі етапу були два гонщики, які в цьому сезоні "бойкотують" серію. З діючих гонщиків-учасників Гран-Прі лише троє знають смак перемоги в Бидгощі - Йонссон, Педерсен і Хенкок. І якщо в шведа і "ветерана" вірить не багато вболівальників, то "Нікітос", як і в більшості змагань, в яких стартує, є серед головних фаворитів. Він один з небагатьох гонщиків, якому, за великим рахунком, просто "по-барабану" на якому треці виступати. За свою кар'єру він пройшов усе - були в нього і великі перемоги, і фіаско. Та коли твоя "пісня" поступово наближається до завершення, думаєш лише про те, щоб піти "на коні". Ніхто не говорить, що датчанину залишились рік-два у спідвеї - просто з кожним наступним сезоном творити перемоги стає все важче, а те, що вдалося Хенкоку в 2011-му, можливо, ще не скоро зможе повторити чи, тим більше, перевершити, хто-небудь.  

   Повертається Дарсі Ворд, який горить бажанням довести, що Окленд уже забутий і його плани не змінні - титул чемпіона світу. Своє сходження до вершини потрібно розпочинати уже зараз, про що сам Дарсі знає, як ніхто інший. В понеділок Ворд уже продемонстрував свої форму і наміри, що ніяк не можуть залишити повз уваги його суперники. Самий бойовий настрій і жага до перемоги повинні стати для австралійця додатковим стимулом вкотре довести скептикам, що в цьому році рівних йому немає, а випадок в Окленді - чистої води випадковість. і та ж сама жага до боротьби німця Смолінського.
 
   Не варто забувати і про Ярека Хампеля разом з Каспчаком. Чомусь в Хампеля уже протягом декількох сезонів прослідковується одна тенденція - в Екстралізі йому вдається возити майже всіх лідерів циклу, а як тільки приходить етап Гран-Прі... Для Ярослава це буде другий етап Гран-Прі в Бидгощі - минулого року він залишився за крок до півфіналу. На правах поляка завтра він отримає грандіозну підтримку трибун. З багатьма гонщиками цей факт міг зіграти негативну роль, але Хампель уже звик до такого "пресу". То ж усі ми очікуємо його як мінімум у півфіналі, а найвідданіші вболівальники - мінімум на подіумі! 
 
   Не менше очікують і від Кшиштофа Каспчака, для якого старт цьогорічного Гран-Прі - це продовження минулого сезону. Він помітно додав, в першу чергу, в "наглості", до чого багато суперників були явно не готові. Тепер же, коли "Білий" відчув, що його уже не сприймають, як простого учасника без шансів на високі результати, зупинити Кшиштофа є завданням не з простих. У Бидгощі, так як і Ярек, і "дикар" Медзинські, він матиме підтримку трибун і "розв'язані" руки у вигляді відсутності Голлоба, що також може надихнути його на чергові "подвиги", які уже не будуть виглядати, як сенсація.
 
   Про відстоювання титулу чемпіона світу Таєм Воффінденом зараз не говорить ніхто. Неозброєним оком помітно, що "Тайчик" дуже далекий від своєї чемпіонської форми. Це яскраво продемонстрували етап в Окленді і стартові матчі Екстраліги. Очікувати якогось прориву в Бидгощі також не варто. Зараз головним завданням британця є повернути собі впевненість у власні сили. Тому вихід до півфіналу завтрашнього етапу уже буде позитивним результатом для Воффіндена. Та й суперники, для яких він був "чорною конячкою" минулого сезону, тепер уже знають, що любить, а що не дуже, на треці Тай Воффінден. І цей факт також грає проти нього.  
 
   Мартін Смолінські уже втілив у життя свою мрію - він виграв етап Гран-Прі! Однак тепер німець поставив перед собою ще одну ціль - виграти принаймні ще один етап! Гонщик, якого у класичному спідвеї всерйоз сприймали лише його родичі та друзі, після Окленда став однією з найпомітніших фігур у спідвейному світі. Він відмовився від стартів у будь-яких лігах, окрім німецької. Так Мартін економить фінанси для створення сенсацій на етапах світової серії. На думку багатьох, такий підхід має дві протилежні сторони: з однієї, брак практики аж ніяк не може бути плюсом для гонщика, а з другої - весь час він може присвячувати підготовці до Гран-Прі. Як видно з останніх результатів німця, одне другому не заважає. Смолінські провів уже достатньо змагань, показуючи в них дуже високі результати. Так, в суперниках у нього ті гонщики, які не потрібні навіть клубам другої польської ліги, однак тим самим німець ще більше загартовує в собі "переможний дух", який у спорті відіграє немаловажну роль! Прогнозувати його виступ в Бидгощі - справа невдячна... Уже прогнозували в Окленді!) То ж, поживемо - побачимо! Одне можна сказати точно - просто так німець здаватись не буде, і за свої очки буде доріжку "гризти", а при крайній необхідності може і в борти "відправити"!  
 
   Доріжка:
 
довжина - 348м.
 
ширина - 12м. на прямих, 14,7м. - у віражах
 
рекорд доріжки - Еміль Сайфутдінов - 59,64с. (08,05,2011)
 
кількість глядачів - 15000
 
   Початок гонки в суботу - 20:00
 

Чудова новина для всіх любителів спідвею! Уже цього тижня на нашому сайті стартує конкурс прогнозистів! Усіх азартних вболівальників цього видовищного виду спорту ми запрошуємо долучитися до нас! Протягом року Вам гарантована цікава боротьба за титул кращого знавця спідвею, а найкращі отримають призи! Детальніше:

speedway-rivne.at.ua/news/start_konkursu_prognozistiv/2014-04-22-2890

Ми в VKontakte : vk.com / speedway_rivne_at_ua
Ми в Facebook : facebook.com/speedway.rivne.at.ua
 
О.Кульбаченко,
speedway-rivne.at.ua
 
 
 
 
Категорія: Гран-прi |
 
Переглядів: 597 | Додав: jktu86 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Співпраця

Пропозиції про співпрацю за телефоном +380634472537 або за адресою rivne.speedway@gmail.com

Фейсбук

Вхід

Привет: Заблукавший

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


Знайти