Переклад

Статистика




Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2015 » Апрель » 20 » "Фірма Ольсена має збанкрутувати"...
10:12
"Фірма Ольсена має збанкрутувати"...

   Пристрасті за першим етапом Гран-Прі 2015 року у Варшаві не вгамуються ще дуже довго. Не виключено (і так має бути!!!), що справа ця дійде навіть до судових інстанцій. В неділю ми отримали перші коментарі від деяких учасників гонки, а також людей, які в спідвейному світі відіграють чималу роль.

 

   Гонщики детально коментувати те, що сталось у Варшаві, відмовляються. Як було сказано раніше, про це вони, разом з жюрі і представниками BSI домовилися відразу після рішення призупинити змагання на "Народовому"...

 

   Ярослав Хампель: "Дуже шкода мені вболівальників, які приїхали зі всіх куточків Польші. Було багато вболівальників з-за кордону. Вони потратили багато коштів, вільного часу, а тут... Коментувати стан доріжки не хочеться - всі все бачили... Своїм виступом залишився задоволений. Якби не той заїзд в другій серії, думаю, міг реально претендувати на перемогу. Нічого страшного, здобув цінні залікові пункти. Головне, що завершив змагання цілим та неушкодженим".   

 

   Кшиштоф Каспшак: "Хотілось як краще, а вийшов цирк!!! З кожним стартом доріжка розсипалась на очах. Навіть такі майстри, як чемпіони світу - Нікі Педерсен і Кріс Холдер просто "взлітали зі своїх мотоциклів", тому-що колії з'являлись просто перед ними. Тому гонку продовжувати не можна було жодним чином. Здоров'я понад усе".

 

   Нікі Педерсен: "Це була трагедія. Не розумію, як такі речі можуть відбуватись в 2015 році! Це був цирк, а не етап Гран-Прі. Разом зі всіма гонщиками зайнялу одну позицію. Ситуація була дуже небезпечна. Намагалися зробити максимум для того, аби не розчарувати вболівальників. Але ризикувати здоров'ям ніхто не хотів".

 

   Матей Загар: "Це ганьба! Намагався по-максимуму сконцентруватись на гонці, так як це був перший етап циклу в сезоні. Вдалось здобути вісім пунктів у трьох стартах. Але найважливіше - це безпека і щасливе завершення гонки. Рішення про зупинку змагань вважаю правильним. Однак коментувати детально його не хочу. Кожен бачив, що відбувалось, і сам може здогадатись. Ще й старти "на зелене світло"... В своєму третьому заїзді був найгірший старт. Коли засвітилось "зелене", по звичці повернув голову ліворуч, шукаючи стрічку... Боровся на трасі, приїхав другим, що і дозволило мені здобути перемогу. Цей вечір був сумним для вболівальників, але для гонщиків, на щастя, безпечним".

 

   Андреас Йонссон: "Бачив, що відбувається, тому не хотів ризикувати. Доріжка, а особливо перший віраж, були у фатальному стані. Весь час відчував болі в коліні, але цю гонку був готовий проїхати повністю. Та постійні рестарти і погіршення стану треку з кожною хвилиною відбили в мене охоту на продовження боротьби. Це було дуже ризиковано. Кожен в'їзд у віраж міг завершитися травмою".

 

   ... а ось люди, які, по суті, не мають жодного відношення до BSI, зате користуються повагою вболівальників за вагомий внесок у розвиток спідвею не лише в Польші, висловили свої реальні думки.   

 

   Владислав Комарніцькі, президент "Сталі" Гожув: "Мені дуже прикро. З Варшави повернувся сам не свій. Для мене дисципліна - це все. В цьому випадку її просто не було! Там працювало багато людей, які вже не перший рік цим займаються. Фірмі Оле Ольсена забракло фантазії. Я сам неодноразово був організатором етапів Гран-Прі, тому знаю, що і як потрібно робити. На 110% відсотків провина лежить на Ольсену. Завданням ПЗМ-у було створити всі умови на стадіоні, які не залежали від того, що сталось. І ми зі своїм завданням впорались відмінно. Тільки "злі язики" можуть дорікнути в чомусь нас. Кожен знав, хто і за що має відповідати. Вважаю, після суботньої гонки фірма Оле Ольсена повинна збанкрутувати!"

 

   Марек Цешлак, тренер "Островії" (Острув) і збірної Польші: "Шкода, що зіпсували свято і вболівальникам, і Томашу Голлобу. Винні повинні бути серйозно покарані. На даний момент звинувачувати когось не варто. Потрібно ретельно у всьому розібратись. Хоча, все вказує на те, що зі своїм завданням не впорались працівники фірми Ольсена..."

 

   І, як завжди, протилежну думку до БІЛЬШОСТІ має Пол Белламі: "Я просто шокований тим, що сталось в суботу у Варшаві на "Народовому". Це дивно, оскільки уже багато років проводимо етапи на штучних треках. Але такого ще не було ніколи! Організатором цих змагань був ПЗМ, і саме вони повинні відповісти за цей конфуз. Я стояв збоку і зі злістю спостерігав за тим, що відбувається. Зараз очікую на рапорт жюрі. На даний момент ще немав змоги поспілкуватись з Оле Ольсеном. Відомо лише, що організатори будь-що намагались відремонтувати стартову машину і завершити змагання. Дуже прикро, що засмутили 53 тисячі глядачів і себе. Перші заїзди показали, що цей етап може стати найцікавішим в історії Гран-Прі. Також прикро за Томаша Голлоба... Можу лише попросити у нього вибачення. Він заслуговував на кращий турнір".

 

   Ось так... Маємо перші думки в голос з серйозними звинуваченнями по обидві сторони. Продовження буде - це лише початок...

 

О.Кульбаченко

 

Категорія: Гран-прi |
 
Переглядів: 593 | Додав: jktu86 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Співпраця

Пропозиції про співпрацю за телефоном +380634472537 або за адресою rivne.speedway@gmail.com

Фейсбук

Вхід

Привет: Заблукавший

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


Знайти