Як не києм, то палкою. Так можна прокоментувати позицію керівництва Міжнародної Мотоциклетної Федерації (FIM), котре будь-якою ціною хоче впровадити нові глушники на спідвейних мотоциклах. Нагадаємо, що службовці в Брюсселі забажали зниження рівня шуму на стадіонах. Відповідні вказівки потрапили до FIM, яка далі направила їх до місцевих федерацій. Однак, деякі з них не погодилися на впровадження нових рішень. Міжнародна Мотоциклетна Федерація вирішила в інший спосіб впровадити свої ініціативи.Цього разу вона нанесла удар по виробнику глушників, фірмі Кінг. А саме, заборонила їй виготовляти деталі старого зразка. Одним з перших гонщиків переконався у цьому Адам Скурніцкі.- Постійно знаходжуся в контакті з виробником. Останнім часом відіслав замовлення на "старі" глушники і отримав письмову відповідь, в якій повідомлялося про неможливість його виконання. Причина цього- заборона на виготовлення з боку FIM. А якщо фірма не погодиться з цим, то втратить ліцензію на випуск продукції.- повідомив у вівторок капітан ПСЖ Познань. Інформація про запровадження нових глушників у Швеції викликала чисельні дискусії. Гонщики з країни Трьох Корон чинять спротив рішенню своєї федерації (SVEMO). Ніхто не хоче стартувати з новими глушниками. На одній зі шведських інтернет-сторінок з`явився список, в якому знаходяться прізвища спортсменів, котрі не згодні з новими правилами. Там можна знайти Фредріка Ліндгрена, Еріка Андерссона, Петера Льюнга, Людвіга Ліндгрена, Андреаса Мессінга, Лінуса Еклефа. Повний список можна побачити ТУТ.