У цьому сезоні Хенкок здобув для "Унії" бронзу Екстраліги. Для своєї команди він здобув 150 пунктів (плюс 24 "бонусних", які враховуються тільки "до зарплати" гонщиків), що вилилось у результат 2,320 очок в середньому у заїзді.
На даний момент залишилось чотири команди, які ще не мають остаточно сформованих складів на наступний сезон - "Унія" Тарнув, "Фалубаз" Зелена Гура, ГКМ Грудзьондз і "Марма" Жешув, яка все ще сподівається на те, що Марті Полторак "дасть Бог на розум", і вона не залишить команду без необхідної для Екстраліги фінансової підтримки.
Один з основних претендентів на Хенкока - "Спарта" Вроцлав, також переживає не найкращі часи, і все ще немає жодних гарантій щодо свого виступу в елітній лізі Польші. Можливо, саме тому і віддали вроцлавці перевагу не настільки титулованому датчанину Міхаелю Єпсену Єнсену. Швидше за все, не останню роль у цьому відіграла і фінансова сторона, оскільки "негоже" триразовому чемпіону світу платити менше, аніж остальним членам клубу.
Враховуючи, що Тарнув відмовляється підписувати нову угоду з Хенкоком, залишається три варіанти - "Марма", ГКМ або "Фалубаз". І якщо в першому варіанті не зрозуміло, чи команда узагалі знайде фінанси на участь в Екстралізі, то в Зеленій Гурі планується робити ставку на одного з найяскравіших гонщиків 2014 року Петера Кільдеманда і Гжегоша Валасека. Окрім них в складі залишаються Протасевич і Хампель.
В Грудзьондзі уже є попередні домовленості з Мадсеном і Бучковським. Останніми днями активно ходять чутки, що і Голлоб може поповнити ряди новачка Екстраліги. І тут виникає запитання: невже на "Худого" в Грудзьондзі більше сподівань, ніж на Хенкока? Та навіть наш Андрій Карпов повинен виглядати як мінімум не гірше, ніж Голлоб, якому уже варто замислитись над пенсією, поки його не почали возити юніори на 125-х...
За словами менеджера Хенкока, його команда вірить, що в послугах гонщика зацікавлені багато клубів, однак, враховуючи його вік, не поспішають пропонувати на розгляд контракти, намагаючись таким чином значно знизити ціну і "забаганки" Хенкока.
О.Кульбаченко,
speedway-rivne.at.ua
|