 Дебютний етап Гран-Прі в фінському Тампере запам'ятається не менше, ніж два попередніх у цьому сезоні в Окленді і Бидгощі. Запам'ятається тим, що більшість фаворитів "чорним по білому" написали (продемонстрували - як кому більше подобається!) про своє ставлення до змагань під егідою BSI. Тепер абсолютно точно і чітко можна заявити - Гран-Прі не потрібен нікому, окрім декількох спонсорів, для яких результати і видовищність гонки стоять дуже далеко позаду. Головне - реклама на екранах телевізорів і моніторів британського Evrosport і польського Canal+. І все! Гонщики виступають, як раби, які і раді були б перестати бути клоунами, та контрактні зобов'язання заставляють їх вкотре виходити "на арену цирку"...
Яскравий приклад такого твердження - Нікі Педерсен. Ніколи ніхто з людей, які мають хоч мінімальне уявлення про спідвей, і хоч раз чули, хто такий Педерсен, не повірять в те, що у нього настільки критична ситуація з технікою, що не може дати раду гонщикам рівня Ліндгрена і Батчелора у півфіналі колись грізного і авторитетного турніру, навіть стартуючи "з неробочої" другої доріжки на старті. Він свою роботу і завдання протягом гонки виконав - пару-трійку раз потрапив під крупний план телекамер, "засвітив" свій "Moldow", і вистачить! Все! Робота виконана, подяка і фінансова винагорода від спонсора (набагато більша, ніж він міг заробити за перемогу на етапі!!!) отримана!
Що тут говорити, коли у першій вісімці півфіналістів етапу, при "живих і здорових" Хампелі, Ворді, Йонссоні і Іверсені, знаходяться "друголіговий" Смолінські (при всій повазі до переможця Окленда!), "першоліговий" Ліндгрен і "ніякий" Батчелор! І хоча всі прогнозували, що фінський люд заповнить до аншлагу трибуни "самобудови" в Тампере, цього не сталось! Навіть там, де крім хокею і лижних гонок люди нічого не бачуть, а про світовий спідвей чують не частіше, ніж в Україні піднімають заробітні плати, не вдалось зібрати "касу"! Ще одне підтвердження, що BSI приходить "кирдик"!!!
Все це не зменшує заслуги і схвальних слів на адресу Матея Загара. Словенець скористався всіма "мінусами" Гран-Прі, і просто дочекався, а потім, і це головне, дуже вміло скористався помилкою діючого чемпіона Тая Воффіндена в другому віражі передостаннього кола. Довести справу до перемоги було питанням часу і техніки. А техніки словенцю для таких справ позичати не варто - він уже достатньо "битий" спортсмен, щоб випускати з рук таку "халяву"! З чим його і вітаємо!
Незважаючи на пропуск етапу через травму, Каспшак зберіг лідерство в генеральній класифікації. Тепер нагадайте мені, коли востаннє, і чи було коли-небудь таке, щоб гонщик після двох етапів очолював турнірну таблицю, потім пропускав третій етап, і всеодно після цього залишався лідером!? І йдеться тут не в "силі чи слабості" Каспшака чи його конкурентів, а в незацікавленності лідерів світового спідвею сучасності "робити гроші чужому дяді"... В даному випадку - Полу Белламі і його "шісткам"...
Результати:
| 1. Матей Загар (Словенія) |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
15 |
| 2. Тай Воффінден (Великобританія) |
3 |
2 |
3 |
0 |
3 |
3 |
2 |
16 |
| 3. Фредрік Ліндгрен (Швеція) |
2 |
2 |
п |
3 |
2 |
2 |
1 |
12 |
| 4. Грег Хенкок (США) |
д |
0 |
3 |
3 |
3 |
3 |
0 |
12 |
| 5. Кріс Холдер (Австралія) |
3 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
|
10 |
| 6. Нікі Педерсен (Данія) |
1 |
3 |
2 |
1 |
3 |
0 |
|
10 |
| 7. Трой Батчелор (Австралія) |
3 |
1 |
1 |
1 |
3 |
1 |
|
10 |
| 8. Мартін Смолінські (Німеччина) |
1 |
3 |
0 |
2 |
2 |
1 |
|
9 |
| 9. Дарсі Ворд (Австралія) |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
|
|
8 |
| 10. Андреас Йонссон (Швеція) |
2 |
3 |
0 |
1 |
1 |
|
|
7 |
| 11. Ярослав Хампель (Польша) |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
|
|
7 |
| 12. Нільс Крістіан Іверсен (Данія) |
0 |
0 |
2 |
2 |
2 |
|
|
6 |
| 13. Йонас Кільмакорпі (Фінляндія) |
2 |
0 |
0 |
3 |
0 |
|
|
5 |
| 14. Кріс Харріс (Великобританія) |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
|
|
4 |
| 15. Кауко Ніємінен (Фінляндія) |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
|
|
4 |
| 16. Кеннет Бьєрре (Данія) |
0 |
д |
3 |
0 |
0 |
|
|
3 |
| 17. Юха Хаутамякі (Фінляндія) |
нс |
нс |
нс |
нс |
нс |
|
|
|
Позаїздно:
| 1. Батчелор |
Харріс |
Хампель |
Хенкок |
| 2. Загар |
Кільмакорпі |
Педерсен |
Ніємінен |
| 3. Холдер |
Йонссон |
Ворд |
Іверсен |
| 4. Воффінден |
Ліндгрен |
Смолінські |
Бьєрре |
| 5. Холдер |
Воффінден |
Загар |
Хенкок |
| 6. Йонссон |
Ніємінен |
Хампель |
Бьєрре (д) |
| 7. Педерсен |
Ліндгрен |
Харріс |
Іверсен |
| 8. Смолінські |
Ворд |
Батчелор |
Кільмакорпі |
| 9. Хенкок |
Іверсен |
Ніємінен |
Смолінські |
| 10. Хампель |
Загар |
Ворд |
Ліндгрен (п) |
| 11. Бьєрре |
Холдер |
Харріс |
Кільмакорпі |
| 12. Воффінден |
Педерсен |
Батчелор |
Йонссон |
| 13. Хенкок |
Ворд |
Педерсен |
Бьєрре |
| 14. Кільмакорпі |
Іверсен |
Хампель |
Воффінден |
| 15. Загар |
Смолінські |
Йонссон |
Харріс |
| 16. Ліндгрен |
Холдер |
Батчелор |
Ніємінен |
| 17. Хенкок |
Ліндгрен |
Йонссон |
Кільмакорпі |
| 18. Педерсен |
Смолінські |
Хампель |
Холдер |
| 19. Воффінден |
Ворд |
Ніємінен |
Харріс |
| 20. Батчелор |
Іверсен |
Загар |
Бьєрре |
| Півфінал: |
|
|
|
| 21. Воффінден |
Ліндгрен |
Батчелор |
Педерсен |
| 22. Хенкок |
Загар |
Смолінські |
Холдер (д) |
| Фінал: |
|
|
|
| 23. Загар |
Воффінден |
Ліндгрен |
Хенкок
|
Генеральна класифікація:
| 1. Кшиштоф Каспшак (Польша) |
35 |
| 2. Грег Хенкок (США) |
34 |
| 3. Нікі Педерсен (Данія) |
34 |
| 4. Кріс Холдер (Австралія) |
32 |
| 5. Мартін Смолінські (Німеччина) |
31 |
| 6. Фредрік Ліндгрен (Швеція) |
30 |
| 7. Ярослав Хампель (Польша) |
29 |
| 8. Дарсі Ворд (Австралія) |
29 |
| 9. Тай Воффінден (Великобританія) |
28 |
| 10. Матей Загар (Словенія) |
27 |
| 11. Андреас Йонссон (Швеція) |
24 |
| 12. Нільс Крістіан Іверсен (Данія) |
22 |
| 13. Кеннет Бьєрре (Данія) |
18. |
| 14. Трой Батчелор (Австралія) |
18 |
| 15. Кріс Харріс (Великобританія) |
6 |
| 16. Адріан Медзинські (Польша) |
5 |
| 17. Йонас Кільмакорпі (Фінляндія) |
5 |
| 18. Кауко Ніємінен (Фінляндія) |
4 |
| 19. Джейсон Баньян (Нова Зеландія) |
2 |

Конкурс прогнозистів триває!
Завдання шостого і сьомого турів:
speedway-rivne.at.ua/news/konkurs_prognozistiv_shostij_i_somij_tur/2014-05-18-2991
Підсумки п'ятого туру і турнірна таблиця:
speedway-rivne.at.ua/news/konkurs_prognozistiv_pidsumki_p_jatogo_turu/2014-05-18-2992
Детальні умови конкурсу:
|