Переклад

Статистика




Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Головна » 2014 » Апрель » 6 » Ехо Окленда
01:06
Ехо Окленда

   Всім сенсаціям сенсація! Німець Мартін Смолінські став переможцем першого етапу Гран-Прі 2014 року! Гонщик, який минулого сезону захищав кольори середнячка другої польської ліги - команди КСМ Кросно, а цього року заради участі в Гран-Прі відмовився від лігових гонок в Польші, Швеції та Великобританії через брак фінансових можливостей, залишив позаду себе чотирьох чемпіонів світу! Мабуть, такий на сьогоднішній день рівень так званого "особистого чемпіонату світу".

   Смолінські продемонстрував справжню жагу до здобуття високого результату. Про перемогу на етапі він навіть не те, що не мріяв - навіть думати не міг, оскільки його б відразу записали в чергу до кращих невропатологів Німеччини самі ж прагматичні німці! Протягом усієї гонки він не боявся йти у жорстку (не жорстоку, а саме в жорстку!) боротьбу, тим самим змушуючи суперників нервувати і припукатися хоч і не вагомих, та все ж помилок. При цьому, йому вдавалось завжди ці помилки використовувати на свою користь! Ще протягом гонки, а тим паче після неї, пролунало безліч думок "в-голос", що, мовляв, Мартін некоректно діяв по відношенню до суперників у декількох заїздах. Але. стоп! Це - спідвей, а не бальні танці! Тут перемагає той, хто не боїться піти на швидкості у боротьбу, не рідко навіть у контактну, поштовхавшись в межах правил ліктями у віражах. Таких випадків під час кожної гонки не один десяток! Та навіть цього за Смолінським помічено сьогодні не було! Він не грав у "грубу гру" - він постійно був "на грані фолу"! І це принесло йому такий жаданий, такий несподіваний для усіх, результат! Результат, який для величезної більшості спортсменів є мрією, яка так і залишається мрією...   

   Мартін Смолінські: "Фантастичний результат для мене і всіх вболівальників німецького спідвею. Маю надію, що це стане початком відродження славних традицій 70-х і 80-х років, коли "заправляв" Егон Мюллер. Мною і моєю командою взимку було прикладено чимало праці. В мене вірили одиниці. Найпалкіші мої вболівальники - це люди з моєї команди, мій тюнер і моя дівчина. Відчував протягом змагань їхню несамовиту підтримку. У фіналі зібралися сильні гонщики. Кожен з них провів відмінну гонку. Я чекав на свій шанс, і я його отримав. Дуже приємно, що вдалося ним скористатися. Незважаючи на перемогу, моя ціль на Гран-Прі незмінна - потрапити до першої десятки. Я реаліст, і прекрасно розумію, що зробити п'ять кроків відразу - нереально. Разом з командою робитимемо крок за кроком. Перший я уже зробив. Далі буду намагатись проводити стабільно всі гонки, здобуваючи у них залікові пункти. Це і буде нашим наступним кроком".

   У чотирнадцятому заїзді, коли на виході з останнього віража німець відправив у "нокаут" одного з фаворитів гонки і циклу загалом Дарсі Ворда, відразу критичні стріли полетіли в сторону Смолінські. Однак, якщо уважно переглянути відео, стає зрозумілим, що "охоти" на австралійця не було - свою роль відіграла розбита траса, яка протрималась на більш-менш належному рівні лише дві серії. Так, Мартін був виключений з заїзду, Ворду зарахували один бал - все по ділу. Та звинувачувати німця в тому, що все це було зроблено навмисне, не можна в жодному разі!

   Травма Тая Воффіндена, отримана ним минулого тижня в Лестері, таки далася взнаки. Сьогодні ми не побачили тієї чемпіонської "приті", яка була присутня в британця протягом усього минулорічного сезону. Можна зі стовідсотковою впевненістю говорити, що якби не травма, результат "Тайчика" був значно вищим, ніж дев'яте місце і сім залікових балів після першого етапу циклу. З нетерпінням очікуємо на наступні етапи і того "Вуффі", якого всі боялись у сезоні 2013...

   Нікі Педерсен виділявся не лише яскраво білою формою, а й швидкістю свого мотоцикла в порівнянні з рештою учасників. Однак, так тривало лише до вирішальних стартів. Вже у півфіналі Ліндгрен відібрав у датчанина перші очки в гонці, а Холдер змусив згадати "молодість", активно пресуючи титулованого "Нікітоса" з усіх можливих і неможливих фронтів атаки. Та Педерсен вистояв, і, вибравши у фіналі третє стартове поле, в "середині душі" вже святкував чергову перемогу на етапах Гран-Прі. Та не врахував Нікі одного важливого фактору - з кожним заїздом, і кожним виїздом на доріжку трактора, третє і четверте поля ставали все менше придатними до швидких стартів. І якщо з Кашпчаком, якого час від часу "пробиває" на подібні результати, він ще справився, то від "наглості" Смолінського на заключному колі настільки "прозрів", що ледь втримав не лише другу позицію, а й мотоцикл в руках...  

   Нікі Педерсен: "Думаю, цей фінал всі будуть згадувати ще багато років! Не пригадую, коли востаннє гонщик, який більшу частину фінального заїзду був останнім, у підсумку випереджав на заключному колі всіх суперників і вигравав етап. Знімаю шапку перед Мартіном! Зрештою, задоволений своїм результатом. Вдалося їхати швидко протягом змагань, і виборов вищу позицію, ніж в попередніх стартах в Окленді, тому нарікати не можу".

   Кашпчак, як і Ліндгрен, завжди готові на всілякі "приколи". Не стала винятком і дана гонка. Так, їхня участь у "боротьбі за півфінал" читалась, однак те, що вони обидва виступлять у фіналі, стало несподіванкою. Поляк вдало розпочав гонку, поки не потрапив "під роздачу" Нікітосу і тому ж Ліндгрену. В півфіналі він став фіналістом ще до старту, отримавши перше стартове поле і "прохідних" (чи "проїзних" все-таки?) суперників. Боровся у фіналі, мав шанси вирвати "срібло", однак не скористався ним через те, що не вірив у це до кінця, а більше був зорієнтований на шведа і захисті своєї третьої позиції... Швед поступово, з кожним стартом, прибавляв, однак на фінал його не вистачило...

   Невдало виступив і минулорічний переможець Окленда - Ярослав Хампель. Йому не вдавались ані старти, ані розігнати свого "коня" до конкурентноспроможного сьогоднішнього рівня своїх конкурентів. Як наслідок - в останній момент "стрибок" у півфінал, а там - до побачення...

   А у Грега Хенкока сьогодні не було не те, що швидкості - не було абсолютно нічого! Так, він виграв два заключні старти з першої доріжки. Та вже було занадто пізно "пити Боржомі"! Відразу і не пригадаю, коли востаннє американець був настільки безпорадним, як у перших трьох серіях даного етапу. Навіть, з'явилась думка, що ось він - закат кар'єри... Та, як виявилось, ще не все втрачено... Зачекаємо з висновками до наступних етапів.

   Ну, і останні новини про Дарсі Ворда. Медики виявили у нього струс мозку і перелом пальця. І, якщо по другому діагнозу все зрозуміло, то стосовно першого є підозри, що зазнав австралієць його ще під час падіння у десятому заїзді! Точні терміни відновлення гонщика не називаються, однак в Торуні впевнгені, що уже наступної неділі Дарсі виступить у першому турі польської Екстраліги.

   І ще один висновок по цій гонці: Пол Белламі отримав чергового конкретного "підж..пника"! Кріс Харріс і Трой Батчелор замінюють в циклі Голлоба і Емільку! Хто скаже, що заміна рівномірна??? 

   Результати:

  гонщик 1 серія 2 серія 3 серія 4 серія 5 серія 1/2 фінал сума
  1. Мартін Смолінські (Нім) 2 3 3 п/в 2 2 3 15
  2. Нікі Педерсен (Дан) 3 3 3 3 3 2 2 19
  3. Кшиштоф Кашпчак (Пол) 3 3 3 2 2 3 1 17
  4. Фредрік Ліндгрен (Шве) 1 2 3 1 3 3 0 13
  5. Кеннет Бьєрре (Дан) 3 1 2 3 1 1   11
  6. Кріс Холдер (Авс) 2 2 2 3 1 1   11
  7. Ярослав Хампель (Пол) 1 1 1 2 3 0   8
  8. Андреас Йонссон (Шве) 2 0 2 1 2 0   7
  9. Тай Воффінден (ВБр)  0 1 2 2 2     7
10. Грег Хенкок (США) 0 0 0 3 3     6
11. Матей Загар (Сло) 0 3 1 2 0     6
12. Нільс Крістіан Іверсен (Дан) 3 0 1 1 1     6
13. Дарсі Ворд (Авс) 2 2 п/в 1 -     5
14. Трой Батчелор (Авс) 1 2 п/в 0 1     4
15. Джейсон Баньян (НЗл) 1 1 0 0 0     2
16. Кріс Харріс (ВБр) 0 0 0 п/в 0     0
17. Ендрю Олдрідж (НЗл) - - - - 0     0
18. Грант Трегонінг (НЗл) - - - - -     0

 

Ми в VKontakte : vk.com / speedway_rivne_at_ua
Ми в Facebook : facebook.com/speedway.rivne.at.ua

 

 

Категорія: Гран-прi |
 
Переглядів: 880 | Додав: jktu86 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Співпраця

Пропозиції про співпрацю за телефоном +380634472537 або за адресою rivne.speedway@gmail.com

Фейсбук

Вхід

Привет: Заблукавший

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


Знайти