Перший етап серії Гран-Прі цього року може увійти в історію, як один з найскандальніших за весь час проведення змагань.
Стільки зупинок і "коригувань" під час етапів Гран-Прі ще не було. Загалом, у проведених 12-ти заїздах учасникам довелось стартувати аж 18(!!!) разів. Причиною цього стали проблеми зі стартовою машинкою. Починаючи з рестарту 4-го заїзду гонщикам довелось стартувати "по світлофору", чого в історії Гран-Прі ще не було...
Після трьох серій заїздів, за результатами яких уже можна формувати остаточний протокол змагань на випадок форс-мажорних обставин, гонщики звернулись до арбітра гонки Джима Лоуренса і жюрі з проханням зупинити гонку. Окрім проблем зі стартами, ніхто не хотів ризикувати здоров'ям на доріжці, яка з кожним заїздом все більше розбивалась і утворювались "колії"...
Гонщики, разом з жюрі, коментувати рішення зупинки гонки відмовились. Відомо, що представники BSI навіть вдавались до залякування гонщиків серйозними санкціями. Однак, спорстмени своє здоров'я поставили на перший план, і не пішли "на поводку" в людей, які через власну ж недбалість при підготовці доріжки хотіли "вберегти своє обличчя" будь-якою ціною...
Шкода багаточисленної вболівальницької аудиторії, яка цього вечора вщент заповнила чашу відмінного стадіону у Варшаві. Люди приїхали на "Народовий" не лише зі всіх регіонів Польші, а й зі всієї Європи. Своїм свистом вони з перших заїздів показали своє незадоволення організацією гонки. Коли ж було оголошено, що змагання завершені, цей свист можна було б почути далеко за межами столиці Польші. І це був не просто прояв незадоволення, а відвертий показ свого ставлення до BSI.
О.Кульбаченко
|