Переклад

Статистика




Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Головна » 2010 » Июль » 1 » АНДРІЙ КАРПОВ ЗІРВАВ ДЖЕК-ПОТ У ЛЬВОВІ(прес-реліз та коментарі)
12:58
АНДРІЙ КАРПОВ ЗІРВАВ ДЖЕК-ПОТ У ЛЬВОВІ(прес-реліз та коментарі)
Максимум очок, найбільшу кількість оплесків і путівку до півфіналу – це все отримав український гонщик Андрій Карпов, ставши переможцем кваліфікаційного раунду особистого чемпіонату Європи, що проходив в цю суботу у Львові на мототреку навчально-спортивної бази літніх видів спорту Міністерства оборони України. Квиток до наступного туру, посівши п’яте місце, виборов і ще один наш спідвеїст Олександр Бородай. Компанію українцям у півфіналі європейської першості складуть Сергій Даркін (Росія), Кястас Поджукс (Латвія), Александр Конда (Словенія), Леонід Паура (Латвія), Томаш Суханек (Чехія) і Мартін Малек (Чехія).

Традиційна останнім часом для столиці Галичини негода, цього разу, схоже, зробила для провідних спідвеїстів Старого Світу вікно у своєму розкладі. Принаймні за пару годин, що тривали перегони, на львівський трек не впало жодної краплини. Відзначимо, що оголосив замагання відкритими голова Львівської облдержадміністрації Василь Горбаль, що очолював оргкомітет з підготовки та проведення чемпіонату Європи-2010.

Повноправним господарем треку і в прямому і в переносному сенсі цього слова почувався Андрій Карпов. І якщо після двох серій заїздів він ще ділив перше місце із Кястасем Поджуксом і Томашем Суханеком, то в третій серії оформив одноосібне лідерство.

Чеський гонщик спочатку втратив очки у здавалося б не надто серйозній компанії Матіца Волдріха і Александра Конди. А під кінець змагань і загалом збавив оберти. Поджукс у дванадцятому заїзді не зумів нічого протиставити не лише росіянину Сергію Даркіну, а й чеху Мартіну Малеку.

Малек, до речі, ледь не створив проблем для лідера замагань Андрія Карпова. Але останній схоже того дня ні на секунду не мав сумнівів щодо свого виграшу, так впевнено, легко і невимушено проводив він перегони. Втрачені на старті метри він без надзусиль із величезним задоволенням відвоював у чеха на віражах та прямих. Навіть невміла їзда італійця Андреа Барона в дев’ятому заїзді не вибила лідера збірної України з колії.

На щастя, у лікарів того дня роботи було вкрай мало. Андреа Бароні з рештою відбувся розсіченням брови та легким переляком, та на щастя не встиг завдати шкоди іншим учасникам заїзду Ярославу Полюховичу та Юрію Петрову, який отримав можливість стартувати через негаразди з технікою у чеха Мартіна Гавенди. Товариш Бароні по збірній Італії Алесандро Новелло навіть налякати нікого не встиг, так плавно, наче на уповільненому відеозапису, він впав у першому ж заїзді на трек. На той момент вже припинив перегони через дефект мотоциклу Даніїл Іванов. Відтак до перезаїзду його головний суддя змагань Войтик Гродські (Польща) не допустив. Надолужити втрачене росіянину так і не вдалося, що стало чи не найбільшою несподіванкою львівського кваліфікаційного раунду. Відтак він у додатковому заїзді боровся лише за статус першого запасного півфіналу із словенцем Матісом Волдріхом.

Значно цікавішим був перезаїзд за третє місце між Кястасом Поджуксом і головним відкриттям турніру Александром Кондою, який завершився на користь представника Латвії. Кястас останнім залишив львівський трек, потішивши місцеву публіку захопливими трюками на своєму мотоциклі. Наступного разу він з’явився на доріжці вже для того, щоб піднятися на п’єдестал пошани разом з Андрієм Карповим і Сергієм Даркіним та отримати нагороди із рук віце-президента ФМУ Сергія Лятосінського та начальника управління з питань фізкультури і спорту Львівської облдержадміністрації Юрія Майбороди.

Наступна зустріч на мототреку навчально-спортивної бази літніх видів спорту Міністерства оборони України відбудеться 8-го серпня. В рамках Української ліги спідвею команда «СКА-Фаворит» прийматиме чемпіона Росії «Турбіна» (Балаково), кольори якої захищає дворазовий чемпіон світу серед юніорів Еміль Сайфутдінов. Перший російський спортсмен, який отримав право приймати участь у світовій серії Гран-прі зі спідвею, і вже на першому етапі Гран-Прі став його переможцем, та водночас самим молодим переможцем етапу Гран-Прі. Бронзовий призер світової серії Гран-прі - 2009.
Приходьте і на власні очі побачте усю красу і захопливість спідвею.

КОМЕНТАРІ:

Андрій КАРПОВ (Україна), (І місце)

«Я ВСЮДИ ВСТИГАЮ»


Класні перегони, серйозні суперники, а своєю перемогою значною мірою завдячую механікам. Так, мені сьогодні випав перший стартовий номер. Але я не забобонний, тож ніякого підтексту в цьому не побачив. Ніяких тактичних ігор з мого боку не було, я просто хотів виграти.

(Про вихід в одноосібні лідери після третьої серії заїздів )
Я ніколи не дивлюся на очки, цим займається мій механік. Я сідаю на мотоцикл, вдягаю шолом і просто їду.

(Про 9-ий заїзд і падіння Андреа Бароні )
Італієць вчинив дещо зухвало, хотів прослизнути, але не зумів. Вдарив мене в плече і сам в’їхав прямо в паркан.

(Про програш старту у 13-му заїзді Мартіну Малеку)
Це не несподіванка – це спідвей. Я саме від таких перегонів отримую найбільше задоволення. Навіть якщо програю старт, все одно борюся до останнього. Випередиш суперника чудово, ні – що ж це спорт! Треба вміти програвати.

(Якщо на терези поставити виступи - за клуби в різних національних лігах і за збірну України, на таких турнірах, як чемпіонат Європи)
Усюди хочу бути першим. Не має значення ліга це, чи чемпіонат. Співпадають по строках, не біда - я всюди встигаю. Так у мене було вже багато стартів цього сезону, я трішки втомився. Але все одно вважаю, що змагальна практика мені тільки на користь.

(Щодо нових глушників)
Ми всі незадоволені новими глушниками, мотори через них садяться. Це не той спідвей, який має бути.



Сергій ДАРКІН (Росія) (IІ місце)

«ЗАБУТИ ПРО ЗАБОБОНИ ДОПОМІГ ГЛУШНИК»


Мені довелося стартувати у двох заїздах поспіль і в обох я став другим. Не засмучувався, не розслаблявся. Це у фіналі, якщо втрачаєш хоча б один пункт, настрій у тебе падає. А сьогодні завдання переді мною стояло просто кваліфікуватися до півфіналу чемпіонату Європи. І я його виконав. Мені не складно було налаштуватися на третій заїзд. Я його виграв, випередивши доволі сильних суперників. А потім здобув ще три очки. Трек сьогодні був робочий, організатори чудово попрацювали. Спасибі їм ще й за те, що перегони пройшли в такому швидкому темпі, без зайвих пауз та непотрібних затримок.

(Щодо 13-го стартового номеру)
Перед перегонами думав, якби мені потрапити до вісімки. Тому що під тринадцятим номером мені зазвичай не надто щастить. Забути про забобони мені якраз допоміг новий глушник, я вперше виїжджав на ньому. Навіть з боку видно, що це не ті швидкості й не та боротьба, що раніше. Через нові глушники втрачається видовищність спідвею. Результат же в підсумку вийшов непоганий, я не лише здобув квиток до півфіналу, але й піднявся на п’єдестал.


Кястас ПОДЖУКС (Латвія) (ІІІ місце)

«ПОГНАВСЯ ЗА КАРПОВИМ, ПРОПУСТИВ БОРОДАЯ»


Стан доріжки по ходу перегонів змінювався, і мені не завжди вдавалося відповідним чином налаштувати техніку. Можливо тому я недорахувався сьогодні кількох очок. Але загалом своїм виступом задоволений. Я у півфіналі і без травм.

(Про невдачу в 12-му заїзді)

Ні, я не концентрувався на боротьбі лише із росіянами Даркіним й Івановим. Малек – гідний суперник. Він потрапляє до збірної Чехії. А це вже про щось говорить. І сьогодні він довів, що здатен добре їхати. А вистрілити може будь-хто, тому я ніколи не звертаю уваги на прізвища суперників. Виїжджаю на трек і намагаюся проїхати якомога краще.

(Про суперництво із Александром Кондою)

Конда - доволі перспективний гонщик, я чув про нього. Хоча, відверто кажучи, не сподівався зустрітися з ним у перезаїзді за третє місце. Втім, я взагалі про такі речі під час змагань не думаю, нічого не вираховую, для меня головне – впевнено провести перегони, уникнувши падінь.

(Про втрату трьох очок у суперництві з Олександром Бородаєм)
Мене чужі очки не хвилюють. У мене є свої – і очки, і цілі. Я припустився помилки, зайшов широко и забуксував. Хотів атакувати Карпова, а натомість пропустив вперед Бородая.


Александр КОНДА (Словенія) (ІV місце)

«НЕ НА П’ЄДЕСТАЛІ, ЗАТЕ У ПІВФІНАЛІ»


Я не очікував такого результату. Вчора у мене була зустріч в польській лізі. І щоб встигнути сюди, я всю ніч змушений був провести в дорозі. Трек сьогодні був підготовлений дуже добре. Гадаю, мені щастило зі стартами, так й з налаштуваннями мотоцикла вдавалося вгадати. Особливо це стосується останнього заїзду, де я випередив росіянина Іванова. І лише в перезаїзді за третє місце виникли проблеми з мотором. Втім, я не впевнений, що навіть якби все було гаразд, випередив би Поджукса. Він сильний гонщик. Я особливо не засмучуюся з того приводу, що мені не вдалося сьогодні піднятися на п'єдестал. Головне, що я у вісімці і проходжу у наступний раунд.

Олександр БОРОДАЙ (Україна) (V місце)

«ПОКИ НАЛАШТУВАВ МОТОЦИКЛ, ДВА ЗАЇЗДИ ПРОЙШЛО»


Поки я налаштував мотоцикл, два заїзди пройшли. Один-два пункти точно втратив. Якби не це, можливо, вдалося б сьогодні за трійку зачепитися. Друга половина перегонів склалася для мене краще, хоча й це ще був не максимум моїх можливостей. Я не вважаю, що маю дякувати за два очки в 17-му заїзді Поджуксу. Він зробив помилку, я нею скористався – ось і все. У півфіналі багато буде залежати від того, як я налаштую мотоцикл. Якщо все буде добре, то можна й на фінал зазіхнути. Сьогодні всі бачили, якими несподіваними можуть бути перегони. До вісімки не потрапив один з фаворитів Даніїл Іванов.

Андреа БАРОН (Італія) (16-те місце)

«ЛІКАРІ ПРОДОВЖУВАТИ ПЕРЕГОНИ ДОЗВОЛИЛИ»


Важко було тому, що під час тренування в п’ятницю і змагань в суботу доріжка була різною. Я добре стартував у дев’ятому заїзді, відчув, що можу поборотися з Карповим. Але атака виявилася не вдалою – не впорався з керуванням. Так довго на ношах перебував лише тому, що лікарям необхідно було переконатися, що серйозних ушкоджень немає. Брати участь в подальших перегонах мені дозволили. Але я почувався не настільки добре, щоб продовжувати боротьбу. Втім, навіть якби захотів, то не зміг. У мене був лише один мотоцикл, який постраждав під час падіння.

Войтик Гродські , головний суддя змагань

«ПАДІННЯ НА СОВІСТІ ГОНЩИКІВ»


Під час перегонів проблем не було. Вони були напередодні вночі, коли падав дощ. Тренування в пятницю показало, що серед учасників є не надто досвідчені гонщики, зокрема болгарин Мілен Манєв та представники Італії. І в них, зрозуміло, за складних погодних умов могли виникнути труднощі на віражах. Проте організаторам вдалося зробити трек безпечним. І ті два падіння, що трапилися, були на совісті самих гонщиків. З точки зору вболівальників перегони напевно вдалися на славу, адже переміг улюбленець місцевої публіки Андрій Карпов. Те, що в цьому кваліфікаційному раунді не було жодного польського гонщика, мене аніхтрохи не засмутило. Відтоді, як стартує заїзд, для мене існує лише колір нашоломника: червоний, жовтий, білий чи синій.

(Про недопуск двох гонщиків до перезаїзду та розмову по рації з Данілою Івановим)
На Гран-прі таке трапляється дуже часто, особливо любить поговорити з суддями Нікі Педерсен. Іванов мав проблеми з мотоциклом і, коли заїзд було зупинено через падіння іншого гонщика, він вже не їхав. Тому ніяких сумнівів щодо недопуску його до перезаїзду не було.

(Чи готовий Львів прийняти фінал особистого чемпіонату Євро-2011)
Років двадцять тому існувала проблема з готелями, через яку європейці не охоче їхали до України чи Росії. Зараз її вже немає. Єдине, що може стримати тих же німців чи шведів, це черги на кордоні. Вони не звикли в них стояти. Щодо підготовки треку, то з цим, переконаний, проблем не буде. По-перше, час ще є. По-друге, такий турнір, як фінал європейского чемпіонату не може залишитися без підтримки й уваги міста та краю.


Олександр Лятосінський, директор змагань, голова трекової комісії ФМУ

«ІСПИТ СКЛАЛИ»

Не приховуватиму, ми переживали за стан доріжки. Адже напередодні змагань усю ніч йшов дощ. Ми багато часу присвятили підготовці треку і недаремно – для тих погодних умов, які були сьогодні, він був в чудовому стані. Ми також хвилювалися з приводу того, що дощ може піти в процесі перегонів. Але, на щастя, його не було. Змагання проходили у швидкому темпі, це заслуга і спортсменів в тому числі. Було лише два падіння. Не можу не відзначити професійне високого рівня суддівство. По тому як швидко і чітко приймалися усі рішення, видно, що Войтик Гродські має досвід роботи на Гран-прі. Результати перегонів більш-менш прогнозовані, до півфіналу потрапили майже всі, хто мав там бути. Гадаю, іспит перед наступним відповідальним для львівського спідвею роком ми склали. Головні показники: стан доріжки і час проведення змагань - цілковито відповідали вимогам Європейського мотоциклетного союзу (UEM). Добре, що влада нарешті звернула на нас увагу, для вболівальників багато означала присутність на відкритті змагань голови облдержадміністрації Василя Горбаля. Сподіваємося, що в подальшому це переросте в плідну співпрацю.

Джерело: www.ska-speedway.lviv.ua

 
Переглядів: 964 | Додав: Tygrys | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 1
Написал Respyblika, 06.07.2010 Спам

Андрей Карпов, поблагодари покойного И Марко!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Співпраця

Пропозиції про співпрацю за телефоном +380634472537 або за адресою rivne.speedway@gmail.com

Фейсбук

Вхід

Привет: Заблукавший

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!


Знайти