В спідвейних колах щоразу частіше можна почути нарікання на те, що турніри Гран-Прі стають нудними. Всьому виною є доріжки, на яких змагаються гонщики. Відповідальний за їх приготування директор циклу Оле Ольсен завжди «укатує» поверхню так, що вона стає тверда , як бетон. На такій доріжці найважливішим є хороший старт і боротьба на першому віражі, потім обгони стають практично неможливими. Їзда «паровозиком». А в спідвеї все не так. Їзда «паровозиком» однозначно викликає нудьгу. Якщо б два тижні тому, на відкритті сезону в Празі не було шалених атак Еміля Сайфутдінова, глядачі на трибунах позіхали б від нудьги. Тому, все це вказує на те, що данець своїми діями вбиває боротьбу за титул чемпіона світу. - Щось в цьому є- такі ствердження лунають з вуст експертів, котрих ми попросили виразити свою думку в цій справі. Якщо так буде і надалі, то гонщики за кілька місяців будуть змагатись при порожніх трибунах. Мало хто захоче споглядати гонки, в яких все буде вирішуватись через кілька метрів після старту.- Є шанс, що все зміниться, коли посаду Ольсена прийме швед Тоні Олссон- виражає надію Пьотр Жито, тренер Фалубазу Зелена Гура. Чому, однак, маємо чекати зміни варти, до якої дійде не раніше, ніж за рік? Крім того, чому директор циклу Гран-Прі готує доріжку, котра не дає гонщикам великої можливості для маневру?- Робить це на випадок дощу. По бетону вода краще зтікає- зауважує Кшиштоф Каспжак і подає свій рецепт для виходу з ситуації:- Можна ущільнювати доріжку в п`ятницю, а наступного дня зранку, після перегляду прогнозу погоди, вносити корективи. Якщо будуть відомості, що дощу не буде, доріжка розпушується бороною для того, щоб була більш причіпною. Якщо нема опадів, то нема і ризику. Все дуже просто- додає «Каспер». В Лєшно «швидкий пластилін». Суботній етап Гран-Прі в Лєшно буде дивитись наживо 25000 глядачів. Чи це означає, що всі вони вийдуть зі стадіону незадоволеними?- Вся надія на те, що господарі, тобто Унія Лєшно, вночі щось зроблять з доріжкою?- сміється Пьотр Жито. Роботи під покривом ночі повинні заключатись в боронуванні доріжки. Інша справа, що тренер Унії Чеслав Черніцкі переконує, що з Ольсеном можна домовитись без застосування різних «штучок».- Рік тому підготував на Гран-Прі доріжку, котру назвав би «швидким пластиліном». Данець ущільнює доріжку, бо не хоче наражати на небезпеку гонщиків, але деколи можна його переконати на певні поступки і хочемо в Лєшно це зробити. Зрештою, Ольсен з нами рахується більше, ніж з чехами- каже Черніцкі