У вівторок, 12 лютого, відбулася прес-конференція "Спілки професійних спортсменів”, яка проводитиме у цьому році змагання зі спідвею у Рівному. Команда СПС "Рівне-Україна”, нагадаємо, виступатиме у ІІ польській лізі.
Відкрив її член спілки, депутат міської ради Анатолій Чугуєвець. Він вдався до короткої передісторії отримання ліцензії командою. Як відомо, команда СПС намагалася отримати ліцензію ще у минулому році, але було докладено чимало зусиль для того, аби СПС не отримала ліцензії на сезон-2007. Зокрема, президентом СК "Святослав” В’ячеславом Пугайком та головою місцевого осередку ФМУ Сергієм Кричильським були направлені листи у ФМУ з проханням не допустити команду СПС до розіграшу в другій лізі чемпіонату Польщі. Таким чином Рівне залишилося без польської ліги.
— У цьому році теж було чимало перешкод, — сказав Анатолій Чугуєвець, — але завдяки зміні керівництва місцевої організації ТСОУ та виваженій позиції Голови ЦК ТСОУ Володимира Андрійовича Дончака, ліцензію отримати вдалося. Щоправда, ця ліцензія є умовною і головними причинами, які стали на перешкоді, є заборгованість клубу "Святослав” перед польськими гонщиками та відсутність ліцензії трека. Борг перед гонщиками, як відомо, виник з вини почесного президента клубу "Святослав” Василя Червонія та президента цього ж клубу В’ячеслава Пугайка. Проте ми погодилися взяти на себе ці борги і сплатити 7,5 тисяч євро Пьотрові Диму та близько 500 євро Маріушу Пахоляку.
Потім Анатолій Чугуєвець озвучив склад команди: Віктор Гайдим, Володимир Колодій, Олександр Бородай, Володимир Колодій-молодший, Володимир Омелян, Михайло Онешко, Андрій Комончук а також росіяни: Олексій Гузаєв, Олексій Ізотов, Максим Калімуллін та Кирило Філінов.
— Крім того, ми плануємо посилити команду трьома-чотирма польськими гонщиками рівня не нижче першої ліги, — додав Володимир Жуковський. — Поки що ведемо переговори, узгоджуємо суми контрактів і як тільки погодимо запити гонщиків із можливостями спонсорів, відразу будемо підписувати контракти. Що стосується спонсора, то ним залишився наш минулорічний спонсор — СЗМТК (Сарненський завод мостово-технологічних конструкцій). Його директором є Володимир Петрович Літвіщенко, який свого часу сам займався спідвеєм, тренувався разом з Колодієм-старшим у Бориса Івановича Горки.
Слушним було запитання про можливість стартів у команді Ярослава Полюховича.
— Він хотів їздити, — сказав Ігор Муха, — але йому не дозволив дядя Вова. Трофімов.
— Я особисто спілкувався з Володимиром Трофімовим на цю тему, — зазначив Анатолій Чугуєвець. — З усього було видно, що Трофімов не хоче, щоб Полюхович їздив за нашу команду. Він заздалегідь нереальну суму трансферту за перехід Ярослава.
— За такі гроші можна взяти чотирьох поляків рівня першої ліги, — додав директор команди Сергій Ювчик.
Окрему увагу викликало питання виступу червоноградського "Шахтаря” в російській лізі. Чи не бояться керівники СПС, конкуренції з боку Червонограда, мовляв глядачі поїдуть дивитися туди російську лігу, а тут, у Рівному нікого не буде на матчі польської ліги.
— Матчі польської та російської ліг проходять у різні дні, — пояснив Володимир Жуковський, — тож накладки неможливі в принципі. Це викликано тим, що російські гонщики їздять у польських клубах, а поляки — у російських. Тому національні календарі цих держав складаються таким чином, щоб не було накладок.
— Ага, — заспокоївся колега, — тобто ви все продумали...
Проте такі глибокі нюанси та далекі перспективи зовсім не цікавили присутніх журналістів. Чи не найголовнішим та найпершим запитанням, яке прозвучало з журналістських вуст, стало питання про вартість квитків.
— Ми плануємо вартість квитків не збільшувати, вона залишиться на рівні двадцяти гривень, а діти до 7 років проходитимуть безкоштовно, — сказав Володимир Жуковський. — Більше того, якщо міська рада піде назустріч ТСОУ, а ті, у свою чергу, клубові, то вартість квитків знизиться.
— Крім того, ми хочемо зламати багаторічну традицію, коли всі команди, починаючи з 2004 року, завершували сезон з боргами, — додав Володимир Жуковський. — Про борги СК "Святослав” ви вже знаєте, не став винятком і минулий сезон, після якого залишилася заборгованість перед латвійським гонщиком Кястасом Пуоджуксом. Існує заборгованість і перед українськими спортсменами, не кажучи вже про юніорів! Ті взагалі їздили як аматори, без грошей. Ми хочемо зробити так, щоб спочатку оплачувалася робота гонщика, адже він ризикує найбільше. Більше того, можу сказати, що ніхто з присутніх тут, у президії, не йде у спідвей заради грошей. Ми всі маємо свій бізнес.
На завершення керівництво клубу пообіцяло запросити всіх журналістів на презентацію команди, аби можна було поставити питання безпосередньо гонщикам та на акредитацію, яка запланована на середину березня. Особливо було наголошено на співпраці, яка має виражатися у об’єктивному висвітленні подій.
|